مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:572020-04-29سياسي

نخستین شعبه ویژه صلحی در تهران افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، آیین آغاز به کار شعبه ویژه صلحی شورای حل اختلاف استان تهران بعد از ظهر امروز- چهارشنبه - با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور ویژه فرمانده معظم کل قوا، مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران، قربانیان معاون قضایی در امور اجرایی، عمومی و اجرای احکام و سرپرست مجتمع های 27 (ویژه اصناف، بازرگانان و نظام مهندسی) و مجتمع 30 (ویژه زندان) شورای حل اختلاف استان تهران و تعدادی از معاونان و مدیران شورای حل اختلاف استان تهران و مسئولان و مقامات قضایی برگزار شد.

سردار سرلشکر صفوی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، تأسیس شوراهای حل اختلاف را منشاء خیر و برکت برای حل مشکلات مردم عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی گفت: انصافا از زمان مسئولیت رییس قوه قضاییه کار مردم روان شده و به دلیل روحیه مردمی که در وی وجود دارد، قوه قضاییه در حال تحول است.

صفوی در ادامه افزود: شوراهای حل اختلاف کارکرد بزرگی برای حل و فصل مشکلات دارد و تأسیس این شعبه در جوار امام زادگان عینعلی و زینعلی (ع) می تواند در حل مشکلات جمعیت بیش از یک میلیون نفری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شعبه ویژه صلحی در تهران افتتاح شد

نخستین شعبه ویژه صلحی در تهران افتتاح شد